Waar vind ik goede horeca dienbladen van kwaliteit?

Onlangs had ik leuk nieuws te horen gekregen: ik was met mijn horecazaak genomineerd tot beste horecazaak van de stad. Een van mijn medewerkers was als beste barman genomineerd, dus we stonden echt even in de belangstelling en de pers gaf er ook de nodige ruchtbaarheid aan. Hartstikke leuk! Maar wat zag ik: onze horeca dienbladen zagen er niet uit. Ze waren oud en vies, en dat kan natuurlijk niet wanneer je continu met je horeca dienbladen in de weer bent. Dus ik besloot gauw op zoek te gaan naar nieuwe horeca dienbladen, die ik gelukkig vond via alleffectiveproducts.com. Gelukkig kwamen ze net op tijd aan, want er stond alweer een nieuwe cameraploeg op de stoep. Mijn horeca dienbladen zagen er gelukkig gelikt uit en het werd een mooi stuk waarin ik vertelde over mijn achtergrond en het oprichten van mijn horecazaak die steeds beter begint te lopen en waarvan ik langzaam de vruchten kan plukken! 

Hoe belangrijk zijn mooie horeca dienbladen nou eigenlijk? 

Voor mij is het erg belangrijk dat een mooie zaak goede horeca dienbladen heeft. Het zegt iets over de uitstraling en indirect bepaalt het dus het imago van je zaak. En die wil je natuurlijk goed hebben, want daar komen de klanten op af! Voor mij zijn horeca dienbladen dan ook van groot belang. Inmiddels heb ik horeca dienbladen waar mijn reclame op staat. De klanten geven regelmatig commentaar op de dienbladen, vooral in de zomer wanneer de terrassen overvol zitten en mensen vooral een drankje drinken in de zon. Dan loopt het personeel natuurlijk af en aan met de horeca dienbladen van onze zaak en maken ze eigenlijk continu goede reclame! Los daarvan ziet ons personeel er altijd top uit en gelden er bij ons strenge voorschriften wat betreft: 

  • Kleding
  • Schoenen
  • Haar (mag absoluut niet los) 
  • Make up en piercings

Daardoor komt onze zaak altijd goed uit de bus en vinden mensen het fijn bij ons even een hapje te eten of een terrasje te pakken. Dat begrijp ik wel: het imago is goed en ons personeel is altijd vriendelijk. De nieuwe horeca dienbladen die ik onlangs bestelde, en waar nu ook onze reclame op staat, zijn echt de kers op de taart. Wanneer ik nu het personeel zie flaneren over de terrassen op een hete zomerdag en ik mensen nog eens extra zie kijken naar de dienbladen voel ik me ontzettend trots op wat we samen hebben neergezet in een erg korte tijd! 

Hoe zorgde ik in een korte tijd voor een goed lopende horecazaak? 

Ik heb in het begin echt heel hard gewerkt, alle euro’s omgedraaid en heel veel aandacht besteed aan reclame, goed personeel en een goede naam en uitstraling. Dat is uiteindelijk goed gelukt, maar was echt wel even een grote klus die ik misschien vooraf had onderschat. Inmiddels is onze naamsbekendheid toegenomen en moeten we het ook echt hebben van mond op mond reclame. Dat gaat goed. Zoals ik al zei vind ik het ook erg belangrijk dat het personeel altijd netjes is en er verzorgd uit ziet. En ten slotte: de klant is natuurlijk altijd koning! 

Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn